BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, March 15, 2009

TAK SANGKA....

Aku selalu jugak buka blog sorang mamat ni.Best baca entri yang ditulis. Boleh buat hidup aku ceria.Kadang-kadang aku boleh gelak sorang-sorang bila baca blog mamat ni.Pastu kawan-kawan aku pun akan cop aku ni gila sebab gelak sorang-sorang.WHATEVER LA MY PREN....

Tapi yang aku tak sangkanya ,aku pernah jumpak mamat ni face to face.Nampak macam sopan je.Boleh kata macam mamat skema jugak la.Tapi dalam blog die boleh tahan jugak la.Dengan ayat-ayat yang digunakan dan ilham yang dizahirkan dalam blog ni. Tak sangka pulak aku mamat ni macam ni.

p/s: Don't judge book by its cover

7 comments:

Raz said...

aik bile blog ni jadi ijau?hehehe

chickyo said...

besa la2
idup mau ada perubahan
so salulah lawat blog ni ye untuk tahu kelainannya
hehe

anis said...

siapekah jejaka skema itu??kih3

chickyo said...

HUHU KLU NAK TAU KENE JUMPE AKU PERSONALLY LA
MALU NAK GTAW DALAM BLOG
HAHA

pZah said...

uik kena jumpa personally k kalo nk tau..siapakah dia???

ilashah said...

xpe zati aku sokong ko..huhu

ilashah said...
This comment has been removed by the author.