BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, February 25, 2009

KEMBARA SISWA FST 2009

Pada 20 hingg2 22 Februari yang lepas, aku bersama lebih kurang 27 orang sahabat aku telah mengembara ke selatan tanah air, Johor. Pengalaman pertama kali menjadi fasilitator sangat seronok rupanya.Ditambah lagi adik-asik kumpulan aku sporting dan aktif belaka.Aku sebenarnya sangat kagum dengan mereka sebabnya aku tidak pernah berjumpa dengan pelajar yang sebegini aktif.Kalau nak dibandingkan zaman masa aku sekolah dulu sangat lah berbeza dengan mereka ni.

Apa yang aku dapat konklusikan disini, KEMSIS ni banyak memberi aku inpu-input baru dan sesungguhnya aku sangat terharu dengan pujian dan feed back yang diberikan oleh adik-adik dan pihak sekolah terhadap program yang kami lakukan.

Kak zati takkan lupakan adik-adik SMKAJB sekalian!!!

3 comments:

Mohd Hariri said...
This comment has been removed by the author.
Mohd Hariri said...

SALAM ZIARAH.

pengerusi majlis di SMKA Johor sgt hebat ;-)
Semoga terus sukses.BLog yg sgt menarik n menawan.

Hariri Daud
www.hariridaud.wordpress.com

chickyo said...

terima kasih.Banyak lagi yang perlu saya belajar:)