BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, February 12, 2009

kedua - duanya aku suka

KEDUA - DUANYA AKU SUKA

Dengar cerita Debat Integriti kat UTM akan ditunda
wahh!!! baguslah..
sebabnya Debat Integriti tu clash dengan program Kembara Siswa FST di Johor Bahru
kalau debat tu ditunda boleh la aku pergi dua - dua program tu sebabnya kedua - dua aku suka.
Bukan bersikap tamak, tapi aku suka kedua - dua perkara tu kerana dapat memberi pengalaman baru disamping ilmu buat aku yang sedang mendambakan diri mencari ilmu
fuh..(ayat bapak baik punya)
hahaha
lagipun minggu depan ni jadual aku penuh sangat
pidato sains teknologi+watikah debat+kembara siswa FST+Debat Integriti+mid sem Networking+test Creative thinking= aku serabut!!!!

2 comments:

Raz said...

hoho...

gudluck Izzati 4 ur debating

hehe

anis said...

ala zati...lek ar..kan da biase bz..hehe
chaiyok2 4 debate k..hehe